Alimentació
MontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerç

Ofertes del Sector

Tauler d'anuncis

ContacteTots els establiments

Vas al gimnàs?: alimenta’t correctament

alimentacio_hivern_2015_3

Vols potenciar el teu optimisme, rendir més a la feina, ser feliç i mantenir-te jove? Doncs comença a qüestionar què tires al plat. Perquè, sí, cal aprendre a menjar per ser millor. En concret, ens centrarem en els aliments que cal ingerir per rendir bé al gimnàs. Perquè, quantes vegades has sentit això que som el que mengem? I quantes t’has plantejat que potser la teva falta d’optimisme o aquesta concentració defallida es deuen al fet que no menges com hauries?

Si volem donar el màxim en cada situació i mantenir-mos joves i feliços, hem de potenciar la nostra dieta amb nutrients estratègics. Planteja’t si necessites un canvi en la teva alimentació si et canses en pujar les escales de casa; no segueixes el ritme de les classes al gimnàs; fas molt exercici però el teu cos no ‘reacciona’; o ni t’aprimes, ni guanyes musculatura.

Ara sabràs què menjar per optimitzar el teu entrenament.

Oli d’oliva

Els seus greixos monoinsaturats frenen la degeneració del múscul i protegeixen les articulacions (fonamental després d’entrenar).

Iogurt grec

És un aliment que ajuda a augmentar la massa muscular. Té el doble de proteïnes d’un iogurt normal, però té la meitat de sodi. A més, sacia i treu la gana. El iogurt grec, en la seva elaboració, no perd caseïna, una proteïna de digestió lenta que proporciona aminoàcids a la sang.

Gingebre

Alleuja el dolor muscular, a més d’estimular el metabolisme (augmenta la despesa d’energia) i l’oxidació dels greixos.

Verat

Ric en Omega 3, que redueix la descomposició de les proteïnes que es produeixen després de l’exercici (per generar múscul, cal emmagatzemar noves proteïnes abans que l’organisme descompongui les velles).

Ou

Conté aminoàcids essencials que reparen la massa muscular. D’altra banda, el rovell és ric en vitamina D, necessària per mantenir el teixit muscular en òptimes condicions.

Fruita i verdura

5 racions de dues al dia són imprescindibles per les seves vitamines A i C, que són antioxidants.