Alimentació
MontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerç

Ofertes del Sector

Tauler d'anuncis

ContacteTots els establiments

El meló, la sindria i la teva silueta

alimentacio_estiu_2015

El meló i la síndria són bones opcions quan vols alguna cosa una mica dolç i no vols consumir massa calories.

Les fruites i verdures són generalment molt nutritives i baixes en calories, pel que són aliments ideals per a la pèrdua de pes, sempre que no es mengin amb altres aliments amb alt contingut de calories com greix o sucre (iogurts amb greix i sucre, xocolata, etc).


Informació Nutricional del Meló i la Síndria

El meló i la síndria són lliures de greix.

Una porció de 1/2 tassa de meló conté 30 calories, 1 gr de fibra i 1 gr de proteïna. Et proporciona el 60% (CDR) de vitamina A i de vitamina C, el 6% de vitamina B-6, 4% de niacina i àcid fòlic, i  el 2% de tiamina, magnesi i fòsfor. És molt diürètic i actua com un laxant suau, per la qual cosa elimina toxines i ajuda a neutralitzar l’acidesa. Prevé taques a la pell gràcies a l’eliminació de toxines, ja que moltes de les taques es deuen a la manifestació d’aquestes que es troben dins del nostre organisme.

Una porció de 1/2 tassa de síndria conté només 25 calories i et proporciona el 10%  (CDR) de vitamina C, el 6% de vitamina A i de vitamina B-6, 4% de tiamina, i 2% de magnesi. La síndria és una font rica en licopè (pigment vegetal que dóna a la síndria i al tomàquet el seu color vermell), un carotenoide conegut per la seva capacitat antioxidant. El consum de licopè està molt associat amb un menor risc de patir càncer de pròstata. També prevé els atacs de cor i el càncer de còlon. Les síndries són en major part aigua, pel que són molt eficaces contra la deshidratació. També redueixen la pressió de la calor en el cos i poden alleujar la fatiga. El licopè, que es troba en abundància en les síndries, també millora la funció cardíaca.

Beneficis per a la Pèrdua de Pes

El meló i la síndria són baixos en densitat energètica. Els aliments baixos en densitat energètica sovint contenen una gran quantitat d’aigua o de fibra i no de greix, el que et permet menjar grans porcions sense obtenir una gran quantitat de calories. Els aliments baixos en densitat energètica també ajuden a sentir-te ple, pel que és més fàcil perdre pes.

Menja meló i síndria en lloc d’altres dolços a les postres o com a refrigeri entre àpats. Combina’ls amb altres fruites per a una amanida de fruita deliciosa i nutritiva i els pots utilitzar com a part del teu esmorzar. És clar que el substituir aliments baixos en calories com el meló i la síndria per altres alts en sucre, greix i per tant calories t’ajudarà a perdre pes.

Algunes Consideracions

Pots augmentar de pes menjant qualsevol aliment, fins i tot els aliments baixos en calories com la síndria i el meló, si en menjes massa. No has de menjar síndria o meló i deixar de banda altres fruites i vegetals. Recorda que cal menjar de manera variada i equilibrada. Revisa la mida de les porcions i recorda que és molt important fer exercici per controlar el pes i tenir una vida saludable