Temps Lliure
MontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerç

Ofertes del Sector

Tauler d'anuncis

ContacteTots els establiments

Els millors aliments per a un entrenament perfecte

t_lliure__primavera_2016_

Durant l’exercici, el nostre cos es posa a prova a tots els nivells. És per això que hem de proporcionar-li la ‘gasolina’ necessària per no defallir abans d’hora: Et donem 5 aliments clau perquè rendeixis en el teu entrenament com mai!

Civada: La fòbia a l’hidrat de carboni no té raó de ser quan es tracta de ‘fitness’. Els carbohidrats de lenta absorció ajuden a mantenir de manera constant l’energia durant les sessions d’exercici. La civada és el carbohidrat estrella: El seu contingut en glucogen és fonamental per ajudar a la nostra resistència.

Cafè: Segons la Societat Internacional de Nutrició en l’Esport, la cafeïna augmenta els nivells d’adrenalina generant una major predisposició i motivació per fer exercici. Durant la pràctica, afavoreix la contracció muscular, alleujant la sensació de cansament i augmenta el rendiment esportiu. La cafeïna, a més, accelera la recuperació i redueix el dolor muscular després de l’entrenament fins a un 48%.

Passes: Les panses poden resultar tan nutritives com una beguda isotònica. En un estudi, diferents atletes van consumir tots dos productes abans d’enfrontar-se a una sessió intensiva de bicicleta: aquells que van consumir passes van ajudar al seu metabolisme a cremar més greixos durant l’entrenament. A més, el seu contingut en potassi ajuda davant les rampes i a mantenir la hidratació.

Llet: El consum de lactis abans i després de l’exercici es converteix en una part de la rutina tan essencial com estirar o portar calçat adequat. Per què? Per la presència de proteïnes de ràpida i lenta absorció per tonificar els músculs, com la caseïna i el sèrum; per la seva capacitat d’hidratació. A més, si es tracta de lactis sense lactosa, ajuden a regular la digestió assegurant que l’exercici es realitza al 100% de les nostres facultats.

Suc de tomàquet: Un altre ferm competidor de les begudes energètiques, segons recents estudis, que se centren en maneres d’ajudar al cos a recuperar-se després rutines d’exercici intenses. Els tomàquets contenen nutrients fonamentals per a la recuperació del múscul, i la forma líquida d’ingerir-ajuda al sucre en sang a recuperar els seus nivells habituals.