Temps Lliure
MontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerçMontbuicomerç

Ofertes del Sector

Tauler d'anuncis

ContacteTots els establiments

Tendències esportives de tardor

tlliure_tardor_2016

Després de l’estiu ens vam marcar un seguit de propòsits per eliminar els excessos de les vacances i arribar al nou any en perfecte estat. Per tal de fer-nos més amena aquesta tasca i cobrir els gustos o necessitats de tot el món, apareixen noves disciplines que prometen convertir-se en tendències. Vols saber de quines especialitats esportives parlem?

Entrenament en suspensió: s’engloba dins dels exercicis sobre superfícies inestables i és una tècnica de preparació i rehabilitació. Pot ser útil per millorar els nivells d’hipertròfia i força en persones sedentàries. Serveix d’entrenament preventiu i incrementa els nivells de musculatura, coordinació i reflexos, a més de ser una pràctica molt bona com a alternativa a l’entrenament convencional en nivells mitjans.

Exercicis de cordes i pesos (mix-training): tendència d’exercicis que combina força amb aeròbic per tonificar i enfortir, intercalant activitats de salts a diferents velocitats i altures i que permet treballar tots els músculs del cos. Es tracta d’un excel·lent treball per al qual s’empra el pes del nostre propi cos, el que es coneix amb el nom d’autocàrrega.

Fitball: alternativa per al treball de la força, equilibri i potenciació de la musculatura, ja que es poden treballar gairebé tots els grups musculars. Apareix com una eina molt versàtil per a pràctiques de correcció postural d’esquena, i els seus beneficis són semblants a l’entrenament en TRX. S’ha popularitzat pels seus usos en Pilates, Ioga, classes de Body Balance i exercicis per a embarassades gràcies al seu poc component lesiu.

Crono cycling: El ciclisme és l’esport de moda, tant en la modalitat indoor com outdoor, sent practicat per un 67,92% d’homes i 32,07% de dones a Espanya. La passió que aixeca és tal que són moltes les modalitats desenvolupades per poder practicar-se en recintes tancats. Els beneficis són similars, a grosso modo, als de la cursa a peu eliminant el factor lesiu de l’impacte articular, encara que cal regular bé la bici que fem servir per minimitzar les lesions derivades d’una mala ergonomia.

Running: la pràctica d’aquest esport ha crescut exponencialment en els últims deu anys arribant al 85% de la població i convertint-se en l’esport dels “urbanites”. Les claus del seu èxit són l’escàs pressupost que suposa iniciar-se en la seva pràctica -tan sols es necessita adquirir unes bones sabatilles de córrer i APP de descàrrega gratuïta, utilitzades per més del 50% dels corredors per conèixer les seves marques i millorar els seus temps- , així com per la rapidesa amb què els beneficis del running es noten en la nostra capacitat de resistència i entrenament.